Home Bahasa “Memang b*bi la jantan s*al ni..!”- Netizen Bengang Lelaki Tampar, Tumbuk Dan...

“Memang b*bi la jantan s*al ni..!”- Netizen Bengang Lelaki Tampar, Tumbuk Dan Ugut Bunuh Anak Jika Isteri Tak Pulang.

Anak merupakan anugerah tuhan yang perlu dijaga dan dipelihara sebaiknya malah bagi pasangan suami isteri, anak merupakan permata berharga yang dikurniakan Allah sebagai penyeri dalam sebuah keluarga.

Namun apa yang berlaku di Filipina ini menggambarkan sebaliknya.

Menurut wanita ini, Rachel Jessica Mc Louise seorang ayah tergamak mengikat,menampar dan menumbuk anaknya sendiri disebabkan masalah rumah tangga yang berlaku antara dia dengan isterinya…whattttt!

Baru-baru ini viral di media sosial, sebuah video yang menunjukkan seorang lelaki menggantung anaknya di tingkap dalam keadaan kaki keatas dan kepala di bawah.

Video berdurasi 2 minit 40 saat itu dipercayai berlaku di Pooc Sta RosaLaguna di Filipina.

Dera dan ugut bunuh anak sebab masalah rumah tangga…

Dalam video tersebut menunjukkan lelaki yang hanya berseluar pendek dan tidak berbaju itu melakukan penderaan fizikal dengan menampar pipi kanak-kanak itu berulang kali selain turut menumbuk bahagian perut dan kemaluan kanak-kanak itu tanpa belas kasihan..ni bukan bapak kalau buat macam ni.

Difahamkan, lelaki tersebut bertindak sedemikian rupa kerana masalah rumahtangga.

Katanya lelaki itu juga mengugut untuk membunuh anaknya itu sekiranya isterinya tidak pulang ke rumah.

Bagaimanapun video tersebut sudah di ‘remove’ daripada facebook.

Namun tindakan itu rata-rata mendapat kecaman netizen yang menganggap tindakan lelaki itu yang bersifat binatang dan melampau.

Malah netizen mengharapkan pihak polis segera mengambil tindakan dan mengenakan hukuman setimpal terhadap lelaki itu.

Dah macam beruang aku tengok..

Kalau dapat, aku tumbok muka ko sampai hancur s*alll….

Kau tak layak jadi bapalah ibl*ss…..

Muka macam penyapu….

Haishh bapa jenis apa lah macam ni kan, kalau boleh selesaikan elok-elok buat apa sampai nak dera semua kan.

 

The Premium Thai Restaurant

The Premium Thai Restaurant

- Advertisment -

Must Read